Kontakt Avis kundeservice
Du kan kontakte Avis' kundesupport via en kontaktformular.Husk at indtaste eventuelle bogstaver, når du angiver dit reservations-, lejekontrakt- eller fakturanummer.
Bemærk, at kundesupport kun varetager henvendelser vedrørende afsluttede lejemål.
Har du andre spørgsmål, kan det være du kan finde svaret på vores side med ofte stillede spørgsmål.
Kontaktformular
Efter din leje
Kundeservice
08.30 - 16.00
mandag til fredag
+45 33 26 80 80Kundesupport håndterer spørgsmål til afsluttede lejemål. Har du andre spørgsmål, bedes du kontakte den station, du påtænker at leje bil hos.
Tryk på 2 for kundesupport, derefter tryk 1 hvis du ringer angående en erstatningsbil, du har lejet. Eller tryk 2 for alle andre henvendelser angående afsluttede lejemål.
- Kontaktformular
Send et hurtigt spørgsmål til vores sælgere eller kundeservice via en sikker formular. - Send en e-mail til kundeservice via vores kontaktformular.
ECRCS
Uafhængig gennemgang
Hos Avis arbejder vi hårdt for at kunne tilbyde dig god service, og derfor er vi medlem af ECRCS (European Car Rental Conciliation Service). ECRCS er en uafhængig organisation som omkostningsfrit gennemgår kundehenvendelser.
Når du tager kontakt til os, gør vi alt vi kan for at hjælpe dig, og vi håber, at du er tilfreds med vores svar og service. Er du ikke tilfreds, kan du via nedenstående e-mail-adresse bede os om at videresende din henvendelse til ECRCS inden for 30 dage.
Kontakt ECRCS